21 Ağustos 2007 Salı

Üşüyorum

Üşüyorum;Bundan anladığım,ölülerinde üşüdüğü.
Bir hayaldemiyim yoksa ölü mü,
Bu nasıl bir yaşam birileri izah etsin bana!
Elma dedim çık ortaya ama..elim hep boştu..
Yok yok bu ne bir hayal ,
ne de bir yaşamın son demleri.
Olsa olsa bir şizofrenin yazdıkları.
Ancak şizofren bir hayalperest yakalayabilir,
böyle mutlu sessizliğin içersinde,sadece
sesizlik olan bir mutluluğu….
Yağmur yağiyor sokağimizda,
ahmak ıslatan cinsinden..
ben sokakta ıslak bir şizofren,
ve parkta boş salıncaklar salanıyorlar,
kimsesizce yalnız başlarına!

Kaldırıma bağdaş kurdum,
ağlıyorum katıla katıla..
bende katılmalıyım bu yağmura,
gözyaşlarımın içerisinde sakladıklarımla.
Göz yaşlarım bir gazete parçasının ilanını ıslatıyor,
mazgallardan süzülüp
akıyor harfler,
belki bir gün benimde
sesizce burdan
çekip gideceğim gibi….

LiberterKedi

Hiç yorum yok: