11 Aralık 2009 Cuma

ara...

...hayatın içerisindeki zincirleme bağımlı - bağımsızlıkların en mantıksız olanını aşacağım. 156 gün sonra ne bekliyor bilmiyorum. öptüm sözcüklerinden, gözlerinden, yüklemlerinden. tüm yaşanılanları yüklediğin zamanlarda dahi, kaldığın o sesizlik ile sevgiler benim minik ruh kevaşem. dinlemeyeceksin bazen kendinden yoksun sesleri. kulak asma mesnetsizliklere kısa bir gül kokusu vedalar bebeğim. hoşçakal 156 günlük süreçte.

bir şehir sana ağlıyor,
bir tek gözyaşına…
bu ölümler,
isyan, sitem
kime?
vay be!
''sende mi brütüs?"
bir can gitti.
sus...
oyun bitti
.
.
.
Şiir: Selçuk Avcı

10 yorum:

Aşk ve Zehir dedi ki...

Liberter hayırlı teskereler dilerim.. buda geçecek.. bekliyor olacağım.. hoşça kal..

beenmaya dedi ki...

biz burda ve seni bekliyor olacağız...

güle güle git
güle güle gel...

Unknown dedi ki...

belki bir görev, belki bir sorumluluk, belki de gereksiz bir ara bu..ama aralar herzaman iyidir..hayatın farklı bir şekilde devam ederken 156 gün boyunca , kendi içinde alırsın kararlarını, bir daha düşünürsün ve daha çok tanırsın kendini diye düşünüyorum dostum..bu kötü bir ara değil biraz kafa dinleme, biraz zayıflama kampı, ee birazda emredersiniz komutanım lafları :))
sağlıcakla kal..hayırlı teskereler canım benim :))

EOS de Bergarac dedi ki...

bir ara değil. sadece yeni hikayeler toplamak için bir muddet bizden ayrıldın o kadar... caner sağlıcakla git sağlıcakla dön...

Unknown dedi ki...

Geliyorum dostlar.

sevgiler...

beenmaya dedi ki...

yaşasın o zaman ne güzel :)))

Aşk ve Zehir dedi ki...

bitiyor artık, son ay bu ay.. özlettirdin, gel artık hadi..

Unknown dedi ki...

az kaldı :)

Esin Bozdemir dedi ki...

hayırlı tezkereler...güle güle gidin ve salimen gelin...

özlemle ve anı yüklü içi dolu kelimelerini bekliyor olacağız:)

Unknown dedi ki...

teşekkürler esmir:)