17 Temmuz 2008 Perşembe

Gölge

Gölge

Yoktun köşe başından
başlayarak esen rüzgarın,
bedenimde seslendirdiği ezgide.
Kim diye merak ettiğimde,
acaba aklına gelen kimdi
düşüncelerinde?

Kendi kendime mırıldanıp,
yükünü zorlanarak sırtlanmış
bir hamal gibi, dinlenmesi için
tenhalara seriyorum ardımdan
beni takip eden gölgemi...

Ve senin olmadığın diyarlara
kanatlandırıyorum yüreğimi!
En keskin bıçaklar ile
hatıralarımı parçalıyor
ve ardıma seriyorum.
Bensiz kaybolduğun da
bilmediğin diyarlarda,
beni bulabilmen için..

Gölgemi bırakıyorum teninde.
Nefesimi sıkıştırıyorum dudaklarının
arasına nefes alamadığında,
yanında olduğumu bilmen için..
İçimdeki içsizlikle ben
senden ayrılıyorum, bedensel olarak.

Ama gölgemi doluyorum gölgene,
soluğumu veriyorum dudaklarının
en derin köşelerine...
Ruh sökümü bir ayrılıkta daima
ayaklarından başlıyorum gölgemi
güneşin geldiği yöne sererek,
Ben sana kelimelerde çığırıyorum
SENİ SEVDİĞİMİ.
Sana gölgemi de emanet ederek,
gidiyorum bugün sensizce,
gölgesizce...

LiberterKedi

Hiç yorum yok: