14 Ocak 2009 Çarşamba

Ses Ver!


Zaman ne kadar çabuk geçsede, geride seni bırakacak....

....özgürlük düşkünü kedi bile, dilinde tüttürdüğü türkü ile geride de, ileride de sadece senin kalacağını anlatamıyorsa. İnanmak için eğil yüreğinin kuyularına, tozlu kitap sayfalarının kokusunu içerine çek ki, onun sözcüklerinde imgelenen senin izdüşümlerini gör.

Sadece oku, yaşa, dinle....

...çünkü tartışanın dilinde pelesenk olmuş katran ekoloji, sana yanlışı fısıldar her daim. Tıpkı Adem' in istediğini istemiyormuş gibi yansıtıp. Havva' nın üzerine yığılan önyargıları, daimi bir gerçek yaptığı gibi.

...bunun içim etkili olan tek silah, önyargısız karşılıksız sevmektir.

Geçen günlerin tortusu-SES VER!

LiberterKedi

3 yorum:

serencam dedi ki...

Arada yaz böyle duygu yüklü olsun hem de..

Unknown dedi ki...

"İlham Perisi" - Walla becerebiliğimce duygularıma kelimelerden kılıf giydirmeye calışıyorum işte:) Takdir siz dostların güzelliğinden ötürü.

"Adsız" - Sende benim hayatım. Hissettirendir kelamın kalemi, kalemin gölgesinde mevcuttur hissettiren herdaim. Seni seviyorum :)

LiberterKedi'nin Perisi dedi ki...

Sen benim nefesimsin, öylesin ki artık içimde yaşadığım ve yaşayacağım her şeysin. Sen benim ilk,tek ve son aşkımsın...