15 Ağustos 2007 Çarşamba

Su Zerresi -- Gibi

Ellerimde anlayamadığım birşeyler dolaşıyor, manasızca ve ne işe yaradığını düşündükçe keşfetmeye çalıştıkça tek bulurum, manalı manasız sözcükler. Birbirleri ile ilişkilendiriliyorlar ve başka bir dünyanın varolabileceğini irdeletiyorlar, yalnız başıma kaldığımda kendimce ütopyalarımın içerisine nüfuz ederek. Kim bunu yapan, benim gözlerimle bakan, kendi sözcüklerini yazdıran ve ne yönlendiren bizi dünya içerisinde bilinmezliklere doğru?

Anın katlanarak çoğalması ve hep aynı yaşayışlara yükselen sitemlerin ardında şimdilerime işleyen pembe bulutlar,dünya üzerine sürekli egemen olacak mı. İnsanlara bir başka dünyanın varolabileceğinin garantisini verebilecek mi bakıyorum, görüyorum ve şimdilerimde olabileceğine inanmaya başlıyorum. Beyaz defter yaprakları arasına sığdırdığım hayallerim ile ilişkili olarak kaynağından ilk olarak çıkan bir su zerresi gibi umutlu ve mutluyum bugünümde!

Gibi

Ellerimde anlayamadığım birşeyler dolaşıyor
manalı manasız sözcükler gibi dilime dolanmış
başka bir dünyanın varolabileceğini irdeletiyorlar.

Kim bunu yapan,
benim gözlerimle bakan,
kendi sözcüklerini yazdıran ve
ne yönlendiren bizi.
Dünya içerisinde bilinmezliklere doğru?

Katlanarak çoğalması ve
hep aynı yaşayışlara yükselen sitemlerin,
İnsanlara bir başka dünyanın
varolabileceğinin
garantisini verebilecek mi?

Kaynağından ilk olarak
çıkan bir su zerresi gibi..

LiberterKedi

Hiç yorum yok: