21 Temmuz 2010 Çarşamba

düşle[!]

...düne, yarına dair amorf bir düşe dair.

düş
-müşüm
düşü
-ne
düştü
-ğü
düşüm
-ün
döşü
ne
...
..
.
ortasında
bir yerde
kovalıyorum seni.
uzaklaştığında
rüzgarlar uğulduyor
döşümün
içerisinde.
berisinde
beynimde
tam tepesinde
imgelerin
volta atıyor.
zihnimde,
tenimde
göğüsümün
tam içerisinde
sen yokken
kursağımda
hayalini
dişliyorum.
düşümün,
düşüne
düştüğü
zaman
diş attığı gibi.
inliyorum
inceden
indikçe
inleyen,
ince
intihar
peşinden
...
..
.
karşıma çıkan
imitasyonlardan kaçıyorum
yalnızlığımda
yastığıma sızlanıyorum
ince bir ağrı
sol tarafımı kaplıyor
içim
bedenin.
bendenin,
bedenim
ben,
senim
ama
düşme
ne olur
düşüme
dişlendikçe
düşüne
diş geçirdikçe
düşümüz
diş diş
batıyor
düşümüze
korku
gitmen
gitmek
gidişlerde
bilinçsizleşmek
...
gayr-ı ihtiyadi
düşünememekten
öyle
yalnızlık
korku
hayal kurmamak
ihanet
düşlemek ise
düşeşe gelmek.
sesteş olmak
düşlemek
uzaklaşmak
düşlemek
yalnızlık
düşe dalmak,
her şey zahiri
bilmek
bilmeye dillenmek
dillendikçe
yazıya düşlemek
düşlendikçe
çağlamak.
kelime
kelime
söz
söz
öbek
öbek
ikilemlerim
düşlerim
duy
beni
düşlüyorum seni
düşlerimde
düşüşlerimde
düş imlerimde
düşle[!]

Hiç yorum yok: