18 Ekim 2009 Pazar

Sessiz(ce)


ürküyorum...

...dışarıdan baktığımda,
kemiklerimin kırıklığında,
kanayan geceye boşalıyorum.

korkuyorum...

daha bi sesiz,
daha bi fırtınalı
bu hal(sizlik)...


susuyorum...

...süreksizlik mevcut yaşamın bacaklarında.
çarpık ve zayıf...
en kısa mesafeli koşularda bile,
nefesi tıkanıp,
dalağı şişmekte hayatın.
esiri olduğumuz
kadın/adam,
yaşam...

konuşuyorum...

tecavüze uğramış,
zorla kirletilmiş,
süt dişleri oluşmamışken,
avlanma öğretilmiş insan
acınacak haldesin.

ölüyorum...

sesiz-
.ce.

Liberter Kedi

3 yorum:

Ruh Avcısı dedi ki...

Son satır aslında yaşam döngümüzü özetliyor kedi dost. İlkel çağda ihtiyacımız kadarıyla avlanırken, bugün gelişen endüstriye köpeklik ediyoruz..

Aşk ve Zehir dedi ki...

Eline sağlık Liberter, çok güzeldi bu isyan :)

Unknown dedi ki...

Ruh Avcısı: Neden bu haldeyiz demek gelmiyor içimden Avcı. Ama insanların bu kadar birbirlerine karşı yabancılaşıp, tabular arasında boğulması bu savaşa erken yaşta hazırlanmalarından dolayı olsa gerek.

Aşk ve Zehir: Teşekkür ederim övgülü sözler için :)